شیعیان از یهودیان خطرناک ترند!!

 

محمد مرسی:
محمد حسین الیعقوب شیخ سلفی مشهور مصری گفت: شورای محققان اسلامی(در عربستان) از دکتر مرسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند. این شیخ سلفی گفت: به دکتر مرسی گفتم، من یک رئیس جمهور سلفی می خواهم که از قرآن و سنت به مانند مسلمانان گذشته پیروی کند.


به گزارش سرویس سیاسی لاهوتیان به نفل ار سایت خبری انتخاب ،محمد حسین الیعقوب شیخ سلفی مشهور مصری گفت: شورای محققان اسلامی(در عربستان) از دکتر مرسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

 وی با اشاره به حضور احمد شفیق در دور دوم انتخابات، افزود: ایا ما راه حل دیگری هم داشتیم؟ ایا فردی از شما (حاضران در جلسه سخنرانی) راه حل دیگری دارد؟ خیر هیچ راه حلی جز حمایت از مرسی وجود نداشت.

 


این روحانی مشهور مصری گفت: من به مرسی تمام چیزهایی که شما می خواهید بگویید را گفتم.

محمد حسین الیعقوب افزود: به دکتر مرسی گفتم من یک رئیس جمهور سلفی می خواهم که از قرآن و سنت به مانند مسلمانان گذشته پیروی کند.

 


این شیخ سلفی اضافه کرد: مرسی به من گفت، ما هم به دنبال آنچه شما گفتید هستیم.

وی افزود: من فیلم ویدویی سخنان مرسی در این رابطه را دارم.

الیعقوب گفت: من از مرسی در مورد شیعیان پرسیدم و او گفت که شیعیان از یهودیان برای اسلام خطرناک تر هستند.

این شیخ سلفی گفت: به او گفتم که رئیس جمهوری می خواهم که از امریکا نترسد،  مرسی سپس گفت، من نمی ترسم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات مرتبط: اخبار جهان اسلام ، ،
تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391 ا 22:33 نويسنده : محمد صادق فاضلی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.